uppdatering

jag uppdaterar väldigt sällan.
förlåt jag ska skärpa mej.

Det har inte hänt något sådär jätteovanligt eller sådär på senare tiden (undantag; första maj) utan det har mest flytit på som det vanligvis gör. Skola, plugg, jobb, Anna, Martin typ. Eller jo, jag har vart hos tandläkaren. Han vart dryg och trodde han var jättekul när han skämtad eom min doktor-tandläkare-sjukhus-kurator-skolsysterrädsla. BIG MISSTAKE.

Tänkte väl berätta lite om min första maj med, och jag får ta och hålla med Martin där om att det är en av de bästa dagarna på året. Ytterligare ett citat från han "det var draaaaag".  Dagen började iaf med en mot-demo. mot CUF (de snodde våran dag) och så blev men visiterad eftersom "misstankte om att grova tillhyggen skulle användas" fanns. Idioter. De hade vi ju inte haft på oss om så nu skulle vara fallet. Vi var bara en grupp svartklädda ungdomar (undantag; jag och martin som var färgglada) som väntade på bussen på fel ställe^^ Haha. Sen efter det gick vi och åt och sen blev det både Röd Front och AFA/syndikalisterna/Svavelstickorna. Jag ska nog inte berätta mer om det politiska eftersom jag har bestämt mej för att mina åsikter ska lämnas utanför bloggen.

Senare på kvällen raggarbil, fast då var jag  trött och Martin på lyset så jag umgicks med Hanna istället. Tur det finns bra och trevliga människor som inte dricker (jag älskar dej ändå Martin!)

Nu ska jag till doktorn, inte kul men vad jag vet så ska jag bara prata om hur det går, inte jättehemskt iaf. Sen skola, jobb och sen ska jag ha födelsedagskalas för Martin.

Kommentarer
Postat av: anna

gratta martin från mig!!!

2008-05-06 @ 19:04:18
URL: http://annakarinsofia.blogg.se
Postat av: Anna PQ

SV: Man tackar, man tackar : ) Jobbar du imorgon (onsdag) med eller ?

2008-05-06 @ 21:16:06
URL: http://annapalmqvist.blogg.se
Postat av: Hannah A

det e ju tur att du med är en trevlig männbiska ! :)

2008-05-07 @ 17:15:01
URL: http://do0ris.blogg.se
Postat av: Jimmy

Förlåt för att jag bröt ihop i torsdags ;O :( Lev väl

2008-05-07 @ 21:55:23
URL: http://jimmymellberg.blogg.se
Postat av: Martin

Hej älskling...kollade just min räkna-ner sak på datorn, 53 dagar kvar till arvika :D

lev väl!

/Martin

2008-05-08 @ 17:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0