veckan

Uch, denna veckan har vart uppochner och helt galen.
Jag har studsat runt mellan migrän, uppåtryck, depression och glädjeyra. Onsdagen var jag helt apatisk och orkade knappt prata, medans fredagen var den absolut bästa på länge.

Jag har vart med Ia (hon är bäst) hela veckan. VI hittade en kompis i matkön på Peset. Han hette Björn och var lång. Har också vart mycket med Martin och det har nog vart det som räddat mej. Han äger på att ta hand om mej och inte bli sur på mej när jag mår jättedåligt och bara vill sova. Han har också träffat mina föräldrar och det gick bra.

Jag är kort i tonen idag för jag jobbar och hinner precis skriva en mening mellan varje samtal :)


Kommentarer
Postat av: ia är bara ett barn

VI ÄR BÄST PÅ ATT VA BÄST :D

2008-05-11 @ 21:42:35
Postat av: Anonym

Tycker synd om dig gumman! Saknar dig verkligen. Syns i morgon. Men ska till farbror läsig i morgon (doktorn), kommer ca 30 min försent. Kanske du kan hälsa det?
pusselipuss darling

2008-05-11 @ 21:55:06
URL: http://annakarinsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0