veckan

Jag tror inte det blir en så jobbig vecka som jag först trodde, vilket är skönt.
Eller jo, rent metalt blir den skitjobbig men jag har överlevet värre saker så det är bara att bita ihop och se glad ut. Jag har fått det västa överstökat iaf, mattenationella. Det gick antingen skitbra eller helt åt helvete.

Jag har glömt min kalender så jag måste skriva upp min planering så jag kan skriva av den hemma sen.
TO DO THIS WEEK
Mån: Vart
Tis: Mattenationella sal 112, Svenska sidan 98, Jobba 17-21
Ons: Resursdag, operation dagsverke, i skolan 9-12, till Martin (om jag får)
Tors: Engelska, 15 ordspråk. DATAPROV (plugga, plugga!), JObba 17-21
Fre: Engelska muntliga nationella, pokerkväll? 

Kommentarer
Postat av: Hannah A

usch lät tufft o jobbigt . :s

2008-05-13 @ 15:49:10
URL: http://do0ris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0